2013. december 26., csütörtök

1 fejezet:Egy átlagos nap

Reggel fél6-kor kelés, egy újabb stúdióban töltött nap. Ráadásul hétfő. Minden tag kávét szorongatott, hogy ébren tudjanak maradni, persze Josh már elemében volt így a drága Duracell-nyuszi már pattogott, mint bolha a kutyán.
- Elkezdhetnénk végre? Mire elkezdjük, lemegy a Nap! – rikácsolt a menedzser.
- De hát még fel sem jött! – nézett rá Bess unottan és lerakta a kávésbögréjét az asztalra.
 - Pont azért! A lustaságotok miatt sírva fut vissza a Föld másik részére! – vágott vissza a nagybátyánk.
- Ugye tudod, hogy nem a Nap kering körülöttünk, hanem mi ő körülötte? Szóval az állításod helytelen. A Föld forog visszafelé sírva. – vontam vállat miközben Josh egyre vörösödő fejét bámultam.
- Most már elég legyen!!! Örülnék neki, ha nem néznétek mindig idiótának, és azt tennétek, amit én mondok! Vagyis úgy táncoltok, ahogy én fütyülök. – nézett ránk mintha átvette volna az irányítást… Reménytelen egy alak.
- Hát bocs, de én nem leszek a csicskásod, akit jobbra-balra ugráltathatsz, mint egy betanított pudlit. – álltam fel és kisétáltam az előtérbe.
- Skyper! Cica, ne csináld már! Minél előbb elkezdjük, annál előbb végzünk!- kiabált utánam Brian.
- Hát nekem elegem van ebből! Akkor majd hétvégén ledolgozzátok! Na csá!- kapta fel a dzsekiét majd az ajtót maga után bevágva elviharzott.
- Kis durci. – nézet utána a húgom. – Na, mindegy. Engem aztán hétvégén várhat, ameddig csak akar. Majd holnap talizunk. – dobott feléjük egy csókot és ő is elment.
Miután haza értem végre én is, nagy hangzavarra lettem figyelmes. Josh ordibált Bessel. Vajon megint mit csinált ez a lány?
- Már megint putrit csinálsz a villánkból! Legalább akkor lennél normális, amikor vendégeink vannak!- kelt ki magából a bácsikánk.
- Nem tök mindegy neked? És amúgy is szerintem a vendégeinknek még tetszik is. – mosolygott kapzsin a férfira majd elsétált mellette.
- Ebben van valami. – vigyorgott Tom.
- Haver nyugodj meg! Ez csak egy tini lázadása, minél jobban ellenzed, annál jobban fogja csinálni. – mosolygott David.
- Kész őrültek háza van itt! – morogta.
- Lazíts egy kicsit! David is rég kinyírhatott volna már minket! Deee…. Nem tette! És látod? Kész kezes bárányok lettünk! – nézett angyalian Bill.
- Hát azért túlozni nem kell ezt a jóságot! – kortyolgatta a kávéját David.
- Ez most fájt! Nagyon-nagyon fájt! – játszotta a sértődött 5 évest Bill.
- Megjöttem!- huppantam le a kanapéra.
- Hát te meg hol a jó életben voltál?! – rivallt rám Josh.
- Te mindenkibe belekötsz? – akadtam ki és hátra mentem az udvarra.
- Nem értesz a nők nyelvén. – csóválta a fejét a gitáros.
- Meglehet. – ismerte el a nagybátyánk.
- Inkább biztos. –mondta a dobos.
- Josh, ugye tudod, hogy, nagyon szeretleeeek. – mondta mézes-mázosan a húgom.
- Mennyi kell? – vette elő a pénztárcáját.
- 100 dolcsi. – nyújtotta a kezét mosolyogva.
- Ácsi! Mire kell neked ennyi? – nézett gyanúsan.
- Hát erre is meg arra is. – vigyorgott hamiskásan.
- Felejtsd el. – rakta el a pénztárcáját.
- Mond, David szeretsz? – hízelgett Bess.
- Igen szeretlek. De pénzt nem kapsz. – veregette meg a vállát.
- Gonosz vagy. – nyafogott.
- Na, gyere, majd én adok neked pénzt. – Tom nyújtotta a húgom felé a pénzt.
- Köszi, köszi!!- ölelte meg. – Mivel hálálhatnám meg?- nézett a szemébe.
- Majd ezt elintézzük!- kacsintott rá.

- Benne vagyok!- csókolta arcon majd elment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése