2013. december 26., csütörtök

Bevezetés

           Sokan azt hiszik, hogy a sztároknak könnyű az élete, pedig nem. A sok kritika, a sok ellenség, a sok vetélytárs, a rajongók elvárásainak megfelelése és kora reggeltől késő estig a stúdióban gürcölés, és persze nem könnyű a sztárok menedzsereinek az élete sem. Főleg akkor nem, ha az emberünknek még két kamasz lánya is van, nos, ezek lennénk mi. Engem  Skyper-nek és a húgomat Bess Holloway-nek hívnak. 17 és fél évesek, és két megátalkodott kis szörnyecskék vagyunk. Mielőtt megszülettünk a szüleink Japánba költöztek. A szüleink komoly zenét játszottak, minden álmuk az volt, hogy mi is a nyomdokaikba lépjünk. Mind a ketten profin játszottunk hegedűn és zongorán. Én a saját bécsi páncéltőkés zongorámon zongorázom. Bess pedig egy Vuillaume hegedűn játszik.  Kilenc éves korunkban, amikor épp a szüleink egyik koncertjén ültünk, amikor a színpad hirtelen összeomlott, és a vasdarab a szemünk láttára nyársalta fel őket, teljesen sokkot kaptunk. Bess felhagyott a zenéléssel bármennyire is könyörögtem neki a nevelőinkkel. A szobájába húzódva szomorú, komoly zenéket hallgatott a szüleinktől. A szobájának falai tele volt ragasztgatva a szüleink balesetéről szóló cikkekkel. Én folytattam a zenélést. Sorba jártam a fellépéseimet, de a húgom nélkül nem volt az igazi. Most Hollywood-ban élünk nagybátyánknál, Josh York-nál. Magához vett minket miután végignézte a video portálon az összes előadásunkat. Rájött, hogy menedzselhetne minket is; ráadásul még a családjába is tartozunk. Bess-t csodák csodájára rá tudta venni, hogy egy dalban vegyen részt, amit én évekig próbáltam nála, de hiába. Nehéz volt megszokni nála a gazdag életet. Sok sztárral találkoztunk. Köztük volt például: a Tokio Hotel, Avril Lavigne, Nickelback, Kings Of  Lion, Linkin Park, Hollywood Undead és még Eminem is. Josh sokszor túl sokat várt tőlünk. 15 évesen halálra güriztük magunkat a stúdióban, a koncerteken és a díjátadókon. Alig aludtunk. Pár gyámügyes fel is figyelt ránk. Szerintük nem helyes amit Josh velünk tesz és el is akarnak minket tőle venni. Sok peren mentünk át az elmúlt évek során ez ügyben. Mindig próbálták a nagybátyánkat csőbe húzni, de eddig hál’ Istennek, nem sikerült nekik. Most egy bandában játszunk. Nagyon hasonlítunk a Hollywood Undead-hez párszor még össze is tévesztenek velük ahhoz képest, hogy a mi bandánkban az elektromos gitáros és az énekes lány. Na, ezek lennénk mi; mármint én az énekes, Bess pedig a gitáros csaj. Josh-nak van egy jó barátja, vagyis legeslegjobb barátja, David Jost. A Tokio Hotel tagjaival sokat járnak át hozzánk. Én imádom őket, a húgom pedig..nos…hát, hogy neki mi a véleménye róluk, arról fogalmam sincs. Na de ennyit rólunk.

Reméljük, hogy velünk tartotok. J <3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése